שולחן נירוסטה לחדר נקי

מאז שנת 2012 מספקת חברתנו פתרונות קצה אל קצה עבור שורה ארוכה של תעשיות, וברשותה ידע נרחב בכל הקשור להקמת ותפעול חדרים נקיים, לרבות ציוד, ביגוד וריהוט נדרש עבורם.
מחלקת החדרים הנקיים שלנו מספקת כל סוג של ציוד קבוע ומתכלה לחדרים נקיים ומעבדות על לרמת ניקיון class 1, כגון עביזרי ניקיון ובדיקה, מנדפים, תאים למינאריים, יוניזציה וריהוט.

לאורך השנים זכתה החברה להערכה רבה בקרב לקוחותיה, עליהם נמנים גם גורמים מובילים ומוכרים במשק כגון אלביט, התעשייה הצבאית, רפאל, טבע ועוד.
אנו מקפידים על סטנדרט גבוה ביותר של שירות ואיכות עם הסמכה ל- ISO 9000, ולקוחותינו נהנים ממגוון מוצרים מתקדם. אחד המוצרים הללו הוא שולחן נירוסטה הניתן לתכנון ולבנייה לפי הזמנה בהתאם לדרישות וצרכי הלקוח.

כמה מילים על נירוסטה

נירוסטה, הידועה גם בשם פלדת אל חלד, הינה סגסוגת של ברזל עם כרום בכמות של עשרה וחצי אחוזים לפחות. זוהי פלדה עמידה הרבה יותר בפני חלודה וקורזיה בהשוואה לסוגי פלדה המבוססים על סגסוגת של ברזל עם פחמן.
יש שאינם יודעים כי המושג נירוסטה הוא למעשה סימן מסחר של תאגיד טינקרופ הגרמני, המבטא את קיצור הביטוי פלדה לא מחלידה בגרמנית.

המאפיין הבולט ביותר של הנירוסטה הוא כמובן העמידות בפני קורוזיה, עקב שכבה של התרכבות כרום עם חמצן בעת חשיפה לחמצן.
זוהי שכבה בלתי חדירה לאוויר ולמים, דקה מאוד ובלתי נראית מלבד מתן ברק, אך כזו המספקת הגנה למתכת. בנוסף לכך, בעת שריטה של שכבת הפסיבציה העליונה, נוצרת שוב שכבה מגוננת נוספת.

למה מומלץ להשתמש בשולחנות נירוסטה בחדרים נקיים

כידוע, חדר נקי הוא מתחם מוגדר אשר בו נשמרים בקפדנות תנאים סטריליים גבוהים במיוחד, הנמדדים במספר חלקיקים ליחידת נפח אוויר.

שולחן נירוסטה לחדר נקי, שולחן לתעשיית הרפואה
שולחן נירוסטה לחדר נקי

כל מי שנכנס לחדרים נקיים ומעבדות מבחין כי חלק גדול מהריהוט, הציוד וכלי העבודה עשוי מנירוסטה, לרבות ספסלים, ארונות הגנה מלחות, מדפים, מנדפים כימיים קבועים, דיספנסרים, מסגרות למגבי ניקוי ועוד מוצרים שחברתנו מספקת.
השימוש הנרחב בנירוסטה מגיעה בראש ובראש מכך שסגסוגת זו אינה מחלידה, תכונה חשובה במיוחד בתנאים העלולים להרוס מתכות מסוגים אחרים.

כך למשל, לצד בקרת הטמפרטורה, טוהר האוויר והלחות, ישנן סביבות עבודה בחדרים נקיים שיש בהן רמה כזו או אחרת של לחות, העלולה לפגוע בכלי נחושת ומתכות נוספות, אך לא בנירוסטה.
מלבד זאת, שולחנות נירוסטה ניתנים לתכנון ובנייה לקבלת נוחות מרבית בכל גובה וגודל מבוקש, והם נחשבים לחזקים מאוד ובעלי יכולת לנשיאת משקלים גדולים.
בנוסף, שולחן נירוסטה אינו נדרש כמעט לתחזוקה, הוא קל לניקיון עם מים וחומרי ניקוי נוספים, ומאחד שהוא בעל פנים חלקות ואחידות ללא חריצים קטן הסיכון לפגיעה בסטריליות החדר.

מעבר לכך, את שולחנות הנירוסטה ניתן להתאים לצרכים נוספים של המקום, למשל שולחנות עם ברז מובנה עבור חדרים נקיים שבהם יש צורך בנקודת שטיפה פנימית וקרובה לצרכי נוחות ויעילות העבודה.
ניתן גם להזמין את השולחן עם גלגלים לצורך ניוד ממקום למקום, הוא עומד בתקנים של גורמי פיקוח בתחומי התרופות, המעבדות והמזון, ומראהו המבריק והנקי תורם לעיצוב סביבת העבודה בחדר הנקי ובמעבדה.

מה כדאי לדעת לפני שקונים?

כפי שניתן להבין, שולחן נירוסטה לחדר נקי חשוב מאוד לתכנן ולהזמין בהתאם לצרכים, כאשר לוקחים בחשבון קשת רחבה של שיקולים, החל בתוספת כיור, דרך מידות, גבהים וצורות מיוחדות, ועד לשטח הפנוי עבורו במרחב.
לקבלת סיוע בנושא הנכם מוזמנים לפנות אלינו.

ראו גם – ריהוט ומידוף

כתבות נוספות

דילוג לתוכן