ערדליים חד פעמיים

חברתנו מתמחה באספקת פתרונות מקיפים לתעשיות התרופות, האלקטרוניקה, הכימיה, הביו-טכנולוגיה ועוד.
לאורך השנים זכינו להערכה רבה מלקוחותינו בזכות היכולת לספק מענה איכותי ביותר בהתאמה מדויקת לצרכי הלקוח ואופי פעילותו.
בין אם מדובר בציוד לחדרים נקיים, מכונות, כלי עבודה, פתרונות אריזה ועד לביגוד אנטי סטטי – אנו נכונים לכל אתגר ומסוגלים לספק מענה הולם. בין היתר, אנו מספקים ערדליים חד פעמיים.

קראו עוד על ביגוד מיגון וציוד מתכלה

למה חשוב להשתמש בערדליים חד פעמיים

כידוע, ערדליים חד פעמיים הם מעטפת העשויה לרוב מפוליפרופילן אשר מתלבשת על הנעל בעת העבודה במעבדה, בקו ייצור, בקליניקה, בחדרי ניתוח וכיוצא בזאת.
תפקידם של הערדליים הוא לספק חציצה סטרילית ככל הניתן בין נעלי העובדים ובין רצפת החדר.
מטבע הדברים, נעלי העובדים – בין אם הן מגיעות מהבית או נותרות באחסון במתחם העבודה, נוטות לצבור לכלוכים, מיקרואורגניזמים וזיהומים שונים. זיהומים כאלו עלולים בהחלט להתגלגל אל המוצר הפותח, בין אם בתחום הפרמצבטיקה, המזון וכדומה, ובכך לפגום ביעילותו ואף להוות סכנה לחיי אדם.
עקב כך, ובגין הצורך לעמוד בתקנים ברורים של סביבת העבודה בענפים ספציפיים, מהווים ערדליים חד פעמיים ציוד חיוני ונפוץ.

באיזה גודל מגיעות הערדליים – ומה כדאי לבחון בבחירתם

יש לציין כי ערדליים כאלו אינו מיועדים לשימוש רב פעמי או לכביסה, ולכן רכישתם היא בכמויות גדולות יחסית של עשרות ומאות יחידות באופן שוטף.
ערדליים כאלו צריכות לעמוד במספר קריטריונים ברורים.
ראשית, חשוב מאוד שיהיו אלו ערדליים מונעי החלקה לצרכי בטיחות בסביבת העבודה ושמירה על העובדים.
שנית, הן צריכות להיות עשויות מחומרים חסינים בפני כימיקלים, חומרים ביולוגיים ונוספים העשויים להצטבר מסיבה זו או אחר על ריצוף המקום.
וכמובן שהערדליים גם צריכים להיות עמידים בפני מים ורטיבות.

נושא נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת הוא נוחות השימוש בערדליים.

ערדליים חד פעמיים, כיסוי נעליים לעבודה במעבדה וקליניקה
ערדליים חד פעמיים

זאת מכיוון שיש מספר מידות שבהן מוצר זה מגיע וכאמור ישנם גם מספר סוגי בדים, בדגש על פוליפרופילן אך לא רק.
לפיכך, יש לשים לב שקונים מארזי ערדליים בגדלים שמכסים את כל גדלי נעלי העובדים, גברים ונשים כאחד, וכמו כן שמדובר בבד נמתח וגמיש וכזה היושב על הנעל ומחזיק בה היטב מבלי להחליק.
הערדליים שחברתנו מספקת מגיעות בגודל 18*40 ס"מ.

קראו גם על מוצרי חבישה

מה המחיר של ערדליים חד פעמיות

המחיר של ערדליים חד פעמיות אינו גבוה במיוחד ואינו מהווה הוצאה משמעותית בתקציב החברה או הקליניקה. כאמור, הערדליים מגיעות באריזות המכילות כמויות שונות של יחידות, כגון אריזה של 100 יחידות, 500 או 1000 יחידות. מטבע הדברים, העלות גבוהה יותר ככל שישנן יותר ערדליים באריזה אך הדבר חוסך בתכיפות הקנייה השוטפת.

באילו מקומות משמשות הערדליים?

ערדליים חד פעמיים הינם מוצר נפוץ מאוד במגוון מגזרים במשק. קודם כל, הן מהוות פריט בסיסי וחיוני בחדרים נקיים הצריכים לעמוד ברמות מבוקרות וידועות של מיקרואורגניזמים וחלקיקים ליחידת אוויר. בתוך כך, הערדליים משמשות פעמים רבות בבתי חולים, במכונים רפואיים ובקליניקות, בחדרי ניתוח וכדומה, וכן במפעלי אלקטרוניקה למיניהם, במפעלים ביטחוניים, בקווי ייצור בתעשיית הפרמצבטיקה והמזון, במערכי אריזה של מפעלים אלו, ולעיתים גם בבתי מלון.

מענה לכל צרכי הלקוח

כאמור, חברתנו מספקת פתרונות מקיפים לצרכי לקוחות מתעשיות שונות. כך לדוגמא, לצד ערדליים חד פעמיים אנו מספקים גם כפפות בד טריקוט מחוספסות אנטי סטטיות, חולצה וחלוק אנטי סטטי, מקטורנים וסרבלים אנטי סטטיים וכיוצא בזאת. זאת בנוסף לכל הדרוש עבור חדרים נקיים ומעבדות החלה באביזרי ניקיון ובדיקה, ועד לריהוט ומנדפים.

כתבות נוספות

דילוג לתוכן